Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2026
25-9-2024, στις 18:00: "Επικοινωνία και συνεργασία σχολείου-οικογενείας": Ομιλία για τους γονείς/κηδεμόνες του σχολείου μας (Στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου)
Σεπτέμβριος 2024: Βιωματικό σεμινάριο από τον "Δίαυλο" στους/στις εκπαιδευτικούς του σχολείου
Προτεινόμενες δράσεις για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών 2024
Εργασίες βαφής και βελτίωσης του διδακτηρίου μας
Σχέδιο εργασίας για τον Ρόμπερτ Οπενχάιμερ
26-6-2024: Η παράσταση "Πάμε σαν άλλοτε" στο Σαϊνοπούλειο
Ζωγραφίζοντας εμπνευσμένοι/ες από τον "Μικρό Πρίγκιπα"
Σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία: βίντεο με τις δράσεις που υλοποιήθηκαν εφέτος
16-4-2024: Δύο σχολεία της Μαγνησίας επισκέφθηκαν το 4ο Γυμνάσιο Σπάρτης
8οι Αγώνες Ρητορικής Τέχνης: εξαιρετική εμφάνιση του Ομίλου Ρητορικής του σχολείου μας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Υπεύθυνη δήλωση για πρόωρη αποχώρηση μαθητή/τριας από το σχολείο. Ηλεκτρονική έκδοση βεβαιώσεων

    Για να "κατεβάσετε" το υπόδειγμα Υπεύθυνης Δήλωσης για πρόωρη αποχώρηση μαθητή/τριας από το σχολείο, πατήστε  εδώ. Για να διαβάσετε για τη νέα δυνατότητα ηλεκτρονικής έκδοσης βεβαιώσεων φοίτησης των μαθητών/τριών, έκδοσης υπ. δηλώσεων, αλλά και για πληροφορίες σχετικά με τη σύνδεση με την εφαρμογή e-parents, πατήστε εδώ.

Σχετικά με την Ε.Δ.Υ. του σχολείου μας

    Σχετικά με την Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) του σχολείου μας, πατήστε εδώ.

4/9/2024: Προκήρυξη πρόσληψης υποτρόφων Καθιδρύματος Ματάλα

   Για να διαβάσετε την προκήρυξη του Καθιδρύματος Ματάλα για πρόσληψη υποτρόφων, πατήστε εδώ

"Μαθητική δημιουργία": η εφημερίδα του σχολικού έτους 2023-2024

  Για να διαβάσετε την εφημερίδα του σχολείου μας, που αναρτήθηκε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο με τον τίτλο "202_4 Μαθητική δημιουργία", πατήστε εδώ.

white_arrow.png

Χρήσιμα




Όμιλοι - Προγράμματα

Ο εκφοβισμός και η αντιμετώπισή του

         

       Ο εκφοβισμός αποτέλεσε το θέμα της βιωματικής δράσης που πραγματοποιήθηκε στις 18 Φεβρουαρίου 2016 στο πλαίσιο του ομώνυμου μαθήματος. Συγκεκριμένα, η κ. Γ. Γαλάνη, ψυχολόγος στο "Χαμόγελο του Παιδιού", επισκέφθηκε το σχολείο μας και συζήτησε με τους μαθητές της α΄ τάξης για το φλέγον αυτό ζήτημα. Εφαρμόζοντας ποικίλες τεχνικές (αφήγηση περιστατικών, διάλεξη, διάλογο) η κ. Γαλάνη και οι μαθητές προσέγγισαν πτυχές του φαινομένου. Τονίστηκε τόσο η αξία της ενημέρωσης όσο και  η ανάγκη καλλιέργειας της ενσυναίσθησης. Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κουτσαλιάρη Ελισσάβετ.

"Διακρίνω τα συναισθήματά μου και τα εκφράζω"

 

    Τη Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2015 τα επιστημονικά στελέχη του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας  Λακωνίας «ΔΙΑΥΛΟΣ» επισκέφθηκαν το σχολείο μας και υλοποίησαν βιωματικές δραστηριότητες με τους μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας. Συγκεκριμένα, οι κκ. Παπαδοπούλου Ιωάννα, Μπουντούνα Αναστασία και Καργάκου Κατερίνα επισκέφθηκαν τα τρία τμήματα της πρώτης τάξης στο πλαίσιο του μαθήματος της Σχολικής και Κοινωνικής Ζωής (διδάσκουσα: Κουτσαλιάρη Ελισάβετ) και μέσα από παιχνίδια ρόλων και άλλες βιωματικές δραστηριότητες βοήθησαν τα παιδιά να ανιχνεύσουν τα συναισθήματά τους, να τα συνδέσουν με τις καταστάσεις που τα προκαλούν και να τα εκφράσουν με λεκτικό και μη λεκτικό τρόπο. Ευχαριστούμε και από τη θέση αυτή τα στελέχη του "Διαύλου" για τη γεμάτη επιστημοσύνη και ανθρωπιά προσέγγιση του θέματος. 

Τα πολιτιστικά μας προγράμματα για το έτος 2015-6

   

     Από την Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015 ξεκίνησαν οι συναντήσεις των ομάδων για την υλοποίηση των πολιτιστικών προγραμμάτων του έτους 2015-6. Συγκεκριμένα, το σχολείο μας θα είναι ανοιχτό κάθε Πέμπτη από 17.30 έως 19.00 για τα προγράμματα "Η ειρήνη στη λογοτεχνία, τη ζωγραφική και τη μουσική" και "Ανοιχτό σχολείο -  δημιουργική απασχόληση".

   Υπεύθυνη-συντονίστρια του πρώτου προγράμματος είναι η διευθύντρια του σχολείου, κα. Παπαποστόλου Μεταξία, ενώ συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί κκ. Κονδυλόπουλος Ιωάννης, Βαλκανάς Γεώργιος και Παπασταθάκη Παναγιώτα. Υπεύθυνη-συντονίστρια του δεύτερου προγράματος είναι η φιλόλογος κα. Κοτρότσου Χριστίνα, ενώ συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί κκ. Κωστιάνης Γεώργιος, Ντελή Ευγενία και Σταυρόπουλος Ιωάννης. 

"The place I live in": Το φετινό πρόγραμμα Etwinning

 

   Για 2η συνεχή χρονιά, το 4ο Γυμνάσιο Σπάρτης ‘Γιάννης Ρίτσος’ συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ηλεκτρονικής αδελφοποίησης E-Twinning. Τίτλος του φετινού έργου ‘The place I live in’ (Ο Τόπος μου), με έμφαση σε διαφορετικές πτυχές της περιοχής στην οποία ζούμε (γεωγραφική, εκπαιδευτική, πολιτιστική), για τη βελτίωση της γνώσης μέσα από ομαδική δουλειά, νέους ορίζοντες στη χρήση της αγγλικής γλώσσας, αλληλοσεβασμό στις συνήθειες και τις πρακτικές στις επιταγές του σχολείου του 21ου αιώνα. 

Read more...

Επιτυχημένη η τριήμερη εκδρομή μας σε χώρους παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας

         Μετά τις πολύ ενδιαφέρουσες επισκέψεις στο ατμοηλεκτρικό εργοστάσιο της Μεγαλόπολης, στο ηδροηλεκτρικό του Λάδωνα και σε αιολικό πάρκο στο Βαλτέτσι και αφού κατέλυσε στη Βυτίνα και το Ναύπλιο, η περιβαλλοντική μας ομάδα επέστρεψε στις 24-4-2015 στη Σπάρτη.  Οι μαθητές και μαθήτριες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα "Ενεργώ χωρίς να δαπανω" γύρισαν πλουσιότεροι σε γνώσεις σχετικές με την παραγωγή και διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας. Συνεδητοποίησαν ότι η σπατάλη ηλεκτρικής ενέργειας έχει ανυπολόγιστες επιπτώσεις για το περιβάλλον, αλλά και τις μελλοντικές γενιές. Για να ανοίξετε παρουσίαση με το χρονικό της εκδρομής, πατήστε εδώ.

Read more...

white_info.png

Επισκεψιμότητα

Σήμερα 62
Εχθές50
Εβδομάδα 257
Προηγούμενη εβδομάδα 175
Τρέχων μήνας 432
Προηγούμενος μήνας 2159
Συνολικά 18051
Your IP: 10.2.6.11
Today: 12-06-2026
Online χρήστες1
Members: 0
Guest online: 1