ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Ο εκφοβισμός αποτέλεσε το θέμα της βιωματικής δράσης που πραγματοποιήθηκε στις 18 Φεβρουαρίου 2016 στο πλαίσιο του ομώνυμου μαθήματος. Συγκεκριμένα, η κ. Γ. Γαλάνη, ψυχολόγος στο "Χαμόγελο του Παιδιού", επισκέφθηκε το σχολείο μας και συζήτησε με τους μαθητές της α΄ τάξης για το φλέγον αυτό ζήτημα. Εφαρμόζοντας ποικίλες τεχνικές (αφήγηση περιστατικών, διάλεξη, διάλογο) η κ. Γαλάνη και οι μαθητές προσέγγισαν πτυχές του φαινομένου. Τονίστηκε τόσο η αξία της ενημέρωσης όσο και η ανάγκη καλλιέργειας της ενσυναίσθησης. Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κουτσαλιάρη Ελισσάβετ.
Τη Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2015 τα επιστημονικά στελέχη του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Λακωνίας «ΔΙΑΥΛΟΣ» επισκέφθηκαν το σχολείο μας και υλοποίησαν βιωματικές δραστηριότητες με τους μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας. Συγκεκριμένα, οι κκ. Παπαδοπούλου Ιωάννα, Μπουντούνα Αναστασία και Καργάκου Κατερίνα επισκέφθηκαν τα τρία τμήματα της πρώτης τάξης στο πλαίσιο του μαθήματος της Σχολικής και Κοινωνικής Ζωής (διδάσκουσα: Κουτσαλιάρη Ελισάβετ) και μέσα από παιχνίδια ρόλων και άλλες βιωματικές δραστηριότητες βοήθησαν τα παιδιά να ανιχνεύσουν τα συναισθήματά τους, να τα συνδέσουν με τις καταστάσεις που τα προκαλούν και να τα εκφράσουν με λεκτικό και μη λεκτικό τρόπο. Ευχαριστούμε και από τη θέση αυτή τα στελέχη του "Διαύλου" για τη γεμάτη επιστημοσύνη και ανθρωπιά προσέγγιση του θέματος.
Από την Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015 ξεκίνησαν οι συναντήσεις των ομάδων για την υλοποίηση των πολιτιστικών προγραμμάτων του έτους 2015-6. Συγκεκριμένα, το σχολείο μας θα είναι ανοιχτό κάθε Πέμπτη από 17.30 έως 19.00 για τα προγράμματα "Η ειρήνη στη λογοτεχνία, τη ζωγραφική και τη μουσική" και "Ανοιχτό σχολείο - δημιουργική απασχόληση".
Υπεύθυνη-συντονίστρια του πρώτου προγράμματος είναι η διευθύντρια του σχολείου, κα. Παπαποστόλου Μεταξία, ενώ συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί κκ. Κονδυλόπουλος Ιωάννης, Βαλκανάς Γεώργιος και Παπασταθάκη Παναγιώτα. Υπεύθυνη-συντονίστρια του δεύτερου προγράματος είναι η φιλόλογος κα. Κοτρότσου Χριστίνα, ενώ συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί κκ. Κωστιάνης Γεώργιος, Ντελή Ευγενία και Σταυρόπουλος Ιωάννης.
Για 2η συνεχή χρονιά, το 4ο Γυμνάσιο Σπάρτης ‘Γιάννης Ρίτσος’ συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ηλεκτρονικής αδελφοποίησης E-Twinning. Τίτλος του φετινού έργου ‘The place I live in’ (Ο Τόπος μου), με έμφαση σε διαφορετικές πτυχές της περιοχής στην οποία ζούμε (γεωγραφική, εκπαιδευτική, πολιτιστική), για τη βελτίωση της γνώσης μέσα από ομαδική δουλειά, νέους ορίζοντες στη χρήση της αγγλικής γλώσσας, αλληλοσεβασμό στις συνήθειες και τις πρακτικές στις επιταγές του σχολείου του 21ου αιώνα.
Μετά τις πολύ ενδιαφέρουσες επισκέψεις στο ατμοηλεκτρικό εργοστάσιο της Μεγαλόπολης, στο ηδροηλεκτρικό του Λάδωνα και σε αιολικό πάρκο στο Βαλτέτσι και αφού κατέλυσε στη Βυτίνα και το Ναύπλιο, η περιβαλλοντική μας ομάδα επέστρεψε στις 24-4-2015 στη Σπάρτη. Οι μαθητές και μαθήτριες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα "Ενεργώ χωρίς να δαπανω" γύρισαν πλουσιότεροι σε γνώσεις σχετικές με την παραγωγή και διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας. Συνεδητοποίησαν ότι η σπατάλη ηλεκτρικής ενέργειας έχει ανυπολόγιστες επιπτώσεις για το περιβάλλον, αλλά και τις μελλοντικές γενιές. Για να ανοίξετε παρουσίαση με το χρονικό της εκδρομής, πατήστε εδώ.






Ακολουθήστε μας...
Εγγραφή newsletter
Εγγραφείτε στην υπηρεσία newsletter για να
λαμβάνετε τα νέα του 4ου Γυμνασίου Σπάρτης